Suicide Queen

An Urban Fantasy Thriller

Author: SM Reine

Publisher: Red Iris Books

ISBN:

Category: Fiction

Page: 300

View: 575

There are only thirty-six hours until Las Vegas will be daylighted by the witches of the Office of Preternatural Affairs. Thirty-six hours until every last vampire in Clark County gets ashed. A serial killing vampire is taking advantage of every last one of those hours. His perverse game means mutilated vampire fledglings running amok, and it means there's only one vampire hunter who can catch him. Dana McIntyre's getting out of prison to do what she does best. And Nissa Royal is waiting to receive her with open arms. The suicide queen's been dealt. The stakes are deadly. Now it's time to show their hands and find out who has the high card - and who will be winning the soul of Las Vegas.

Herland (Arabic Edition)

Author: Charlotte Gilman

Publisher: Createspace Independent Publishing Platform

ISBN:

Category:

Page: 156

View: 117

.

مكبث

Author: وليم شكسبير

Publisher: ktab INC.

ISBN:

Category: Juvenile Fiction

Page: 121

View: 380

مسرحية من أعظم مسرحيات شكسبير قد تكون أقصر بكثير من مأسية الأخرى غير أنها لا توحى لقارئها بالقصر بقدر ما توحى بالسرعة والتركيز وهى مأساة رجل غير أخلاقى فى عالم أخلاقى لابد للشر ان يلقى فيه جزاءه مسرحية تراجيدية للمسرحي الإنكليزي ويليام شكسبير عن القائد الإسكتلندي مكبث الذي يغتال ملكه دنكن ليجلس على عرش إسكتلندا مكانه. مكبث أقصر تراجيديات شكسبير، ولا حبكة جانبية فيها تتعلق بأي شخصيةٍ أخرى. كُتبت هذه المسرحية في وقتٍ ما بين 1603 و1606، واعتمد فيها شكسبير بشكلٍ طفيف على شخصية مكبث الإسكتلندي أحد ملوك إسكتلندا. مُثلث هذه المسرحية مراراً

إيبولا 76

Author: أمير تاج السر

Publisher: Dar al Saqi

ISBN:

Category: Fiction

Page: 144

View: 591

في عشش الكرتون، أحقر حيّ سكني في منطقة أنزارا، جنوب السودان، يكبر لويس نوا على وقع طفولة بائسة. الشاب الذي يعمل في مصنع للنسيج، يقرّر الزواج بأول فتاة يراها تبتسم، تينا بائعة الماء في الشوارع، ستصبح زوجته. لكن العامل البسيط ما يلبث أن يخونها مع خادمة الغرف في نزل للفقراء، في كينشاسا. وفي ظهر يوم حارّ، سيلاحق "إيبولا"، الفيروس القاتل الذي ضرب الكونغو، جسد نوا ليسكن دمه. يغادر الفتى الأفريقي إلى بلاده، بعد رحلة حزن إلى الكونغو، ليصبح من دون أن يدري جسراً يعبر عليه المرض المميت إلى أنزارا. عبر فكرة القتل المحتمل، يرصد أمير تاج السر عوالم غرائبية، محاولاً إيجاد مدينة عادية، فيها شوارع ومتاجر، وملاهٍ ومواخير، وزيجات وطلاقات وقصص حب كاملة وناقصة.

The Moonstone

Author: Wilkie Collins

Publisher:

ISBN:

Category:

Page: 504

View: 126

.