How to hack Like a Pornstar

A step by step process for breaking into a BANK

Author: Sparc FLOW

Publisher:

ISBN:

Category: Computers

Page: 95

View: 818

This is not a book about information security. Certainly not about IT. This is a book about hacking: specifically, how to infiltrate a company’s network, locate their most critical data, and make off with it without triggering whatever shiny new security tool the company wasted their budget on. Whether you are a wannabe ethical hacker or an experienced pentester frustrated by outdated books and false media reports, this book is definitely for you. We will set up a fake – but realistic enough – target and go in detail over the main steps to pwn the company: building phishing malware, finding vulnerabilities, rooting Windows domains, pwning a mainframe, etc.

I Love to Brush My Teeth

English Arabic Book for Kids - Bilingual

Author: Shelley Admont

Publisher: Kidkiddos Books Limited

ISBN:

Category: Juvenile Nonfiction

Page: 36

View: 131

English Arabic Bilingual children's book. Perfect for kids studying English or Arabic as their second language. Little Jimmy doesn't like to brush his teeth. But when strange and magical things start happening to Little Jimmy, he begins to realize how important brushing his teeth can be.

I Love to Help

English Arabic Bilingual Children's Books

Author: Shelley Admont

Publisher: Kidkiddos Books Limited

ISBN:

Category: Juvenile Nonfiction

Page: 32

View: 836

English Arabic Bilingual children's book. Perfect for kids studying English or Arabic as their second language. Jimmy the little bunny goes to the beach with his family. There he learns about the importance of helping others. When Jimmy's sandcastle is destroyed by the wave, they work together to build the bigger and better one. Everything works out better when we help each other.

#CincoDeMayo 110 (Arabic Edition)

Author: I. D. Oro

Publisher: I. D. Oro

ISBN:

Category: Young Adult Fiction

Page: 280

View: 626

كانت معركة بويبلا في 5-5-1862 المعروفة باسم سينكو دي مايو انتصارًا عسكريًا مكسيكيًا ضد القوات الفرنسية بقيادة الملك نابليون الثالث. لم يخسر الفرنسيون معركة واحدة منذ أن خسر نابليون بونابرت معركة واترلو في عام 1815. في هذه الأثناء في الكون المتوازي ، تمكنت القوات الفرنسية من إلحاق الهزيمة بالمكسيك في 5-5-1862 مما أدى إلى سقوط حكومة الرئيس المكسيكية في نهاية المطاف. Benito Pablo Juárez García. نجم صاعد جديد في الجيش المكسيكي يحصل على لقب رئيس المكسيك في أحدث مستعمرة فرنسا. الملك نابليون الثالث لديه خطط لتحالف جديد مع الولايات الكونفدرالية الأمريكية وبريطانيا وإسبانيا. إن حربًا جديدة لاستعادة أراض المكسيك المفقودة من الحرب المكسيكية الأمريكية عام 1846 سرعان ما تبعت انتباه المكسيكيين. يجب أن تتعامل مجموعة من الشخصيات الآن مع نتائج الهزيمة في 5-5-1862. سيكافح كل واحد منهم للتكيف مع الأخبار. Dulce María تكتشف سرًا أن والدها Colonel Abraham يختبئ في حفرة في الجدار. يختبئ Cortez في جبال كويريتارو في المكسيك مع بقية المتمردين المحافظين الذين ينتظرون مهاجمة بلدة مجاورة لجمع الإمدادات لقضيتهم المفقودة. Eva تنقذ حياة لص عن طريق إقناع والدها بأن الأعمال تأتي أحيانًا قبل الانتقام. يتدخل Major José لمساعدة صديق في موقف صعب. Francisco يكسب لقب المحكمة العليا المكسيكية بعد القتل. Enriqueta لديها خطة سرية للحفاظ على سلطة عائلتها في مكسيكو سيتي. Captain Pablo يجد رسالة غامضة تعد بفرصة التمتع بمزحة أخيرة قبل تقاعده. Ophelia تعمل كممرضة للولايات الكونفدرالية الأمريكية خلال الفترة التي لا يقبل فيها المجال الطبي النساء. Lyra يساعد على تشغيل عملية تهريب القطن والتبغ من سان انطونيو ، تكساس إلى ميناء بغداد ، المكسيك لخداع الحصار البحري للولايات المتحدة الأمريكية.

فتاه في عش الدبابير

Author: لارسن، ستيغ،

Publisher:

ISBN:

Category: Political corruption

Page: 844

View: 927

Krimi. Lisbeth Salander ligger på hospitalet efter at have overlevet et skud i hovedet, men hendes makker Mikael Blomkvist fortsætter opklaringen af hendes sag